Stichting De helpende Hand 0546

Alles in de mand voor de helpende hand

Onze missie

Onder de naam STICHTING DE HELPENDE HAND 0546 proberen wij gezinnen uit de regio 0546 die onder de armoede grens leven te helpen.

Dit doen wij door middel van onder anderen het geven van boodschappenpakketten, noodpakketten en het ondersteunen in alle andere primaire levensbehoeften.

Ook organiseren wij jaarlijks "ELFRIEDE'S GROTE SINTERKLAASFEEST" hier maken wij kinderen die leven in armoede blij met een groot Sinterklaasfeest, cadeautjes, snoepgoed alles wat zij hen normaal niet kunnen veroorloven. Natuurlijk kunnen Sint & Piet hierbij niet ontbreken.

Ook proberen wij elk jaar rond de kerstdagen een gezellige middag te organiseren voor de ouderen. Hierbij kunt u denken aan een creatieve middag, het maken van kerstbakjes, kerstkaarten en dergelijke. Deze middag word voorzien met een hapje en een drankje. Ook geven wij elk jaar weer kerstpakketten aan mensen die dit hard nodig hebben.

Met  pasen denken wij natuurlijk ook aan kinderen die ziek zijn. Elk jaar weer een nieuwe verassing.

Ook organiseren wij elk jaar weer een fantastische feestavond voor de mensen die zich dit normaal gesproken niet kunnen veroorloven, door de entree zo laag mogelijk te houden. Tijdens deze feestavond zijn er vaak bekende artiesten aanwezig.

Dit doen wij samen met onze vrijwilligers.

Uiteraard kunnen wij uw hulp gebruiken, gebruik hiervoor  het contactformulier op deze website.